onsdag 11 maj 2011

VARMT! :D

Jag sitter på mitt rum och svettas järnet.
Väntar på att klockan ska bli lite mer sen ska jag in och möta upp Gustav i stan..
Vi ska ta en öl, jag ska föreslå pizza. Sen kanske vi ska se bio, får se om bion blir av.

Jag har nu varit rökfri i 10 dagar.
Det firade jag med en cigg. Det kändes jävligt bra när jag rökte men nu är jag lite röksugen igen, farligt.
Det har gått väldigt enkelt att sluta faktiskt, än så länge kan jag inte kalla mig en icke rökare men förhoppningsvis blir jag det.
Helgen närmar sig och då kommer jag röka mycket men sen kommer vanlig vecka igen och då är det färdigt, sen bär det av till USA med familjen.
Det ska bli så jävla roligt.
Louise ska hjälpa mig packa på söndag över skype, ur kul :)

Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar