måndag 2 maj 2011

Knasig kväll.

Det är två och en halv vecka innan vi ska åka och hämta hem lillasyster.
Det ska bli så underbart kul :) En härlig resa med famijlen.

Var hemma över påsk, det var jätte skönt.
Men det hade varit ännu skönare att ha en extra dag där :S
Förhoppningsvis får jag fler en en extra dag i sommar.

Hur går då min mission magtröja? 
Åt helvette.
Jag har varit sjuk i två veckor och så har det varit påsk = TJOCKIS!
Helt fel period att vara sjuk.
Men i dag har jag varit ute och sprungit, jag var ute i 1 timme och 15 min. 
Jag sprang vilse. Jag sprang inte riktigt hela tiden men dock. Tråkigt och drygt var det iaf.
I morgon blir det gymmet. På onsdag blir det löp och på torsdag blir det gymmet.
Helgen blir som den blir, Som alltid.

Nu i helgen firades valborgsmässoafton med hummer och skumpa och gott sällskap.
Jätte trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar