söndag 8 maj 2011

Solen

Tror ni jag bor i världens bästa kollektiv eller?
I morse blev jag väckt vid tio av Yee och Johan, som hade gjort american pancake och bjöd mig på frukost med dom.
Jätte gott och jätte trevligt, vilket uppvaknande.
Sen har jag legat och Yee legat ute i solen från kl 11 till kl halv fem. Johan har stundvis oxå varit där ute.
Hela ute vistelsen avslutades med att Yee läste ett helt kapitel Harry Potter högt för mig för att jag bad henne.
Vilken dag.
Tidigare i helgen har det varit kanon oxå.
Det har solats och lagats mat tillsammans med yee och Johan.

Jag har kommit igång med min träning igen vilket är skönt.
Denna vecka har det blivit tre löparrundor och två gympass.
Förhoppningsvis fortlöper det sig.

Miranda är inte längre i sthlm, och det märks.
Det är tomt utan henne, men hon kommer på tisdag och på torsdag ska vi hänga igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar