torsdag 14 april 2011

Blöt lördag, hyfsad vecka och Ikea i helgen

Jag ska börja berätta om den riktigt blöta lördagen.
Tims 24 års fest.
   Det hela började hemma hos Tim där det bjöds på bubbel i mängder, vi drog sedan ner till bowlinghallen och bowla, drack öl och hade riktigt kul. 
Vi var ett ganska stort gäng och för mig gick det riktigt bra i bowlingen.
Vi drog sen vidare till Sturebadet som Tim hade lånat. 
Där bjöds det på tilltugg och mera dricka.
Jag hade då tappat all tidsuppfattning, jag låg en timme före klockan vilket gjorde allt helt snurrigt.
Vi hade jätte kul och sen vidare till Undichi där det var drinkbord reserverat för oss.
  
 Det rullade in dricka i stora ishinkar. 
Så fort den ena ölen var slut hade man ett champagneglas i handen och så höll det på.
Det blev iskrig och det hela slutade med att jag var uppe och gick av någon anledning och någon kom fram och sa till mig att det var dags att lämna klubben.
   Lika glad var jag för det och sprang till Miranda och sa 
"Jag har blivit utsläng, jag sover hemma, vi hörs i morgon
Glatt gick jag därifrån ner till tunnelbanan. 
Med mig hade jag Viktor. 
Det hela är lite märkligt. Jag hade alla mina grejer hemma hos Miranda (inklusive nycklarna) och att Viktor följde med mig hem är oxå ett mysterium. 
Jag ringe iaf Hannah och hon öppnade åt oss när vi kom hem.
En helt galen kväll, en riktigt blöt Stureplans kväll..
Jag hade skit kul och är helt nöjd med hela kvällen, allt var perfekt :)


Denna vecka har varit bra, sådär lagom. 
Idag har jag solat efter jobbet, det var skönt.

Träningen då. 
Det blev box i tisdags med Yeepa, riktigt kul
Det var löp igår morse med Jossan, skönt
Idag blev det ett riktigt hårt gympass, jag la på mer vikt.. Tungt!
Imorgon ska jag springa på morgonen 
Sen är det helg. Jag får se vad hinner med i helgen.
Nu är träningen igång igen, kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar