Har haft en jätte bra vecka.
Jag har varit i Stenskär med Carro och Annika. Har man svårt att koppla av så ska man åka till Stenskär, för oj vad man kan koppla av där ute.
Vi åt massa gott snacks och spelade massa spel på kvällen. Dagen efter låg vi på bryggan och solade, vi tog en sväng med båten sen grillade vi och där emellan badade vi en del.
På fredagen åkte vi tre till Hide stranden med kaffe korg, hur varmt och mysigt som helst, och vattnet var klart och varmt. Under dessa dagar har vi kommit fram till att Carro har sjukt mycket tur när vi spelar hjärter sju, att jag är urdålig på kortspel och att Annika alltid är seg.
På fredagkvällen åte familjen in till stan och åt en god middag på Joda, det var strålande solsken och mycket folk på stan. Vi gick sen en sväng på hamnen och på stora torget.
När vi var på stora torget kommer det fram en kille och börjar ragga på mig,... När jag står bredvid min pappa, jag kände mig lagom obekväm, haha.
Åkte iaf till Slite och drog med Linn och några till och drack öl på pizzan och sen medusa.
Och igår åkte jag och Linn till hennes mamma, drack kaffe, snacka massa skit, grillade sen åkte vi in till stan på veckans största turnéspel med massa eld. Avslöt kvällen på Etage med billig cider. hur trevligt som helst.
Sitter nu hemma och är lite små irriterad för Cajsa ligger uppe i mitt rum och sover och jag måste verkligen packa, åker ju snart hem igen.
men det blir nog bra igen snart för i efter middag ska vi till enholmen och ha det mysigt :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar